מורשת

בשנת 1932 יצר פול ריקארד, צעיר בן 23 ממארסיי, ספירט בסגנון ייחודי, והעניק לו את שמו. למעשה, מדובר במשקה הארוך הצרפתי הראשון. ריקארד גם היה הראשון ליצור קמפיין פרסום משולב, שכלל פרסומות, חסויות, יחסי ציבור, פעילות קידום מכירות ועוד.

בכל שנה יוצאת קבוצה של מומחים מריקארד לדרום סין, שם גדל האניס, כדי לבחור את הפירות הטובים ביותר בזמן הקטיף וללוות את הליך הזיקוק שקורה במקום, על-מנת לשמר את טעמו העשיר של האניס. שמן האניס המזוקק ושורשי אניס מיובשים נשלחים להכנה במפעל ריקארד בבסן, כפר קטן בדרום-מערב צרפת, שם הם עוברים תהליך זיקוק בן שלושה שלבים. הרכיבים השונים מעורבבים בהליך קפדני כדי להבטיח את הארומה והטעם של ריקארד.