טמפו > שירות צרכנים > איך נוכל לעזור לכם?
איך נוכל לעזור לכם?
איכות המוצרים היא ערך עליון בטמפו. תהליכי הייצור בחברה עוברים בקרה קפדנית בכל רגע. אם למרות זאת נתקלת בבעיה עם אחד המוצרים שלנו, או שברצונך לפנות אלינו בכל דבר ועניין, נשמח לעמוד לשירותך.

אנחנו מתחייבים לחזור אליך בתוך 24 שעות מרגע פנייתך ולפעול במהירות על-מנת לסייע לך.
פניה דרך האתר
אנחנו שמחים לעמוד לשירותכם.
במה נוכל לעזור?

*שם ושם משפחה:

*טלפון:

מייל:

*באיזה מוצר נתקלתם בבעיה:

למשל: בקבוק גולדסטאר חצי ליטר

תאריך אחרון לשימוש:
   


קוד ייצור:L שעת ייצור:

חפשו מספר סידורי שלצידו מופיעה האות L. אם מצוינת גם שעה – הוסיפו גם אותה.

היכן נרכש המוצר?:

*איך נוכל לעזור לכם?

צרפו תמונה אם יש:

אנא שמרו על המוצר ברשותכם עד שנציג שירות שלנו יפנה אליכם.

אנו נחזור אליכם במהירות האפשרית, עד שני ימי עסקים.

* שדה חובה.
שאלות נפוצות
האם המשקאות מכילים גלוטן?
במידה ויש גלוטן המוצר, יופיע סימון על התווית. החוק מחייב סימון של מוצר המכיל גלוטן בשיעור העולה על 20 חל"מ. אנחנו ממליצים לכל אדם הרגיש לגלוטן לקרוא את המסרים המופיעים על התווית טרם השימוש.
כיצד ניתן לדעת אם המשקאות מכילים רכיבים העלולים לגרום לרגישות?
על-פי חוק, רשימת הרכיבים המרכיבים את המשקה מופיעה על-גבי האריזה (התווית), כאשר אלו העלולים לגרום לרגישות או אלרגיה - מסומנים. אנחנו ממליצים לכל אדם הרגיש לרכיב מסוים, לקרוא את כלל המסרים המופיעים על התווית טרם השימוש.
האם המשקאות שלכם כשרים?
כל המשקאות, המיוצרים והמשווקים על-ידי טמפו כשרים. לרשימת הכשרויות המלאה לחצו כאן.
כיצד מומלץ לאחסן את המשקאות?
מומלץ לאחסן את המשקאות במקום קריר ומוצל. אין צורך בקירור, אלא אם נרשם מפורשות על גבי האריזה. לאחר הפתיחה, יש לאחסן את המשקאות במקרר.
מדוע אין סימון מיוחד לסוכרתיים על גבי הבקבוקים שלכם?
על-פי חוק, על תוויות כל המוצרים מופיע פירוט של כמות הפחמימות והסוכרים במוצר.