טמפו > שירות צרכנים > שאלות נפוצות
שאלות נפוצות
האם בבירה שחורה יש אלכוהול?
לא, בירה שחורה (מאלט) אינה מכילה אלכוהול.
מהו תהליך פיסטור?
תהליך פיסטור הנו תהליך של חימום המשקה, אשר גורם לחיסול המיקרואורגניזמים שעשויים להיות בו. התהליך מתבצע בדרך כלל כנגד שמרים עובשים וסוגי חיידקים מסוימים.
אילו רכיבים נמצאים בסיידר הגליל?
סיידר צלול 100% פרי (משקה/תרכיז) וסיידר מוגז 100% פרי (בתוספת CO2) מכילים רכז תפוחים טבעי, המשוחזר למיץ תפוחים בתוספת מים.
סיידר נקטר 50% פרי מכיל מים, רכז תפוחים, סוכר, חומצה מאלית וחומרי טעם וריח.
על-פי חוק, כל הרכיבים נמצאים על תווית המוצר.
האם תוכלו להמליץ על קוקטיילים מיוחדים שאפשר להכין מהמשקאות שלכם?
לצפייה בחוברת הקוקטיילים שלנו לחצו כאן.
האם וכיצד ניתן לפנות אליכם בבקשת תרומה?
לטמפו מסורת ארוכת שנים של מחויבות כלפי החברה הישראלית, במסגרתה היא נרתמת ומסייעת לגופים שונים. לבקשות תרומה, פנו אלינו באמצעות הטופס המקוון.
האם וכיצד ניתן לבקר במפעלי טמפו?
במפעלי טמפו בנתניה פועל מרכז מבקרים במסגרתו ניתן לסייר במפעל, במבשלה ובקווי הייצור, ולקבל הסברים מעמיקים אודות החברה והמוצרים. לפרטים נוספים לחצו כאן.
האם ניתן לרכוש כמות משקאות חד-פעמית באופן פרטי?
החברה אינה עובדת עם המגזר הפרטי. לקבלת פרטים של סיטונאי קרוב למקום מגוריכם, פנו אלינו באחד מאמצעי התקשורת המופיעים מטה.
מה זה PET?
PolyEthyleneTerphtalat) PET) הוא פולימר שפותח עבור תעשיות פלסטיק רבות. PET הוא החומר ממנו מיוצרים בקבוקי הפלסטיק של החברה.
מהם רכיבי E?
סימון של מרכיבי מזון, ערוכים לפי מספרים, בהתאם לסימון של הקהילייה האירופאית. לצפייה ברשימת מספרי E לחצו כאן.
מדוע אין סימון מיוחד לסוכרתיים על גבי הבקבוקים שלכם?
על-פי חוק, על תוויות כל המוצרים מופיע פירוט של כמות הפחמימות והסוכרים במוצר.
כיצד מומלץ לאחסן את המשקאות?
מומלץ לאחסן את המשקאות במקום קריר ומוצל. אין צורך בקירור, אלא אם נרשם מפורשות על גבי האריזה. לאחר הפתיחה, יש לאחסן את המשקאות במקרר.
האם המשקאות שלכם כשרים?
כל המשקאות, המיוצרים והמשווקים על-ידי טמפו כשרים. לרשימת הכשרויות המלאה לחצו כאן.
כיצד ניתן לדעת אם המשקאות מכילים רכיבים העלולים לגרום לרגישות?
על-פי חוק, רשימת הרכיבים המרכיבים את המשקה מופיעה על-גבי האריזה (התווית), כאשר אלו העלולים לגרום לרגישות או אלרגיה - מסומנים. אנחנו ממליצים לכל אדם הרגיש לרכיב מסוים, לקרוא את כלל המסרים המופיעים על התווית טרם השימוש.
האם המשקאות מכילים גלוטן?
במידה ויש גלוטן המוצר, יופיע סימון על התווית. החוק מחייב סימון של מוצר המכיל גלוטן בשיעור העולה על 20 חל"מ. אנחנו ממליצים לכל אדם הרגיש לגלוטן לקרוא את המסרים המופיעים על התווית טרם השימוש.
צרו קשר
  • אנחנו לשירותכם בטלפון: 1-800-300-370שעות פעילות: א'-ה', 08:30 עד 17:00
  • גיבורי ישראל 2, אזור תעשיה פולג, נתניה
  • info@tempo.co.il
  • פקס שירות צרכנים: 09-8632229
  • לפניות בנושא איכות הסביבה - מיטל גנון חוליו מייל: meytalg@tempo.co.il