תל-אביב מתרעננת עם פרייה, מותג מים הפרימיום המוביל בעולם!
4.4.16

פרייה הוא מותג צרפתי אייקוני, אמנותי ומעז, שנמכר ביותר מ-140 מדינות בעולם.
קהל היעד של פרייה הוא צרכנים בגילאי 25+ שפוגשים את פרייה בבית הקפה השכונתי, מקומות הבילוי וגם בקיוסק הקרוב לביתם.

מותג אייקוני משיקים באירוע אייקוני, ולכן בחרנו לתת חסות לאירוע הנחשק של מגזין טיים-אאוט, האורים והתומים של הקהל התל-אביבי.

טיים-אאוט חגגו בביתן הלנה רובינשטיין תל אביב את הגיליון ה-700 של המגזין המצליח, במסיבה עם מיטב מובילי הדעה מעולם האופנה, האוכל והתקשורת – מהשף אסף גרניט, דיוויד פרנקל ומיכל אנסקי ועד שלומי שבן, הראל מויאל ואפרת גוש.

האורחים נהנו מבקבוקי פרייה מרעננים לצד קוקטיילים ומוזיקה טובה וסטודיו צילום נייד שנפתח במקום ותיעד את המאורע.

היה מרענן!

010 012

עוד מהנעשה בטמפו.